sobota, 30 sierpnia 2014

Elseve Sun Defense - eliksir ochronny (L'Oreal Paris,)

W czasie lata warto ochraniać włosy przed destrukcyjnym działaniem promieni słonecznych. Oprócz noszenia kapeluszy, warto zaopatrzyć się w mgiełkę chroniącą włosy przed promieniowaniem UV. Jednym z takich produktów jest Eliksir Ochronny formy L'Oreal Paris. Poniżej opisuję moją opinię na jego temat.

Eliksir ma za zadanie chronić włosy przed działaniem słońca oraz wody morskiej i chlorowanej:

Opis producenta:

Skład eliksiru:

Eliksir ochronny ma bardzo wygodny atomizer.

  • Cena: około 15 zł,
  • 150 ml pojemności,
  • Dostępny jest w wielu drogeriach, ja zaś mój eliksir zakupiłam w Biedronce.

  • Eliksir znajduje się w pomarańczowej przezroczystej butelce, dzięki czemu widać, ile jeszcze pozostało płynu,
  • Przepiękny zapach, kilka koleżanek pytało jakie mam perfumy :),
  • Wodnista konsystencja.

Aplikować na suche lub wilgotne włosy na całej ich długości podczas ekspozycji słonecznej. Często powtarzać aplikację.

  • Eliksir powoduje, że włosy się łatwiej rozczesują,
  • Włosy ładnie się błyszczą, 
  • Włosy są gładkie, miękkie.

  • Włosy są chronione przed działaniem gorących promieni słońca, słonej wody z morza i chlorowanej,
  • Mgiełka chroni włosy też przed wysuszeniem,
  • Mgiełka nie przetłuści włosów, jeśli nie będziemy jej nakładać zbyt dużo,
  • Warto ją zakupić w czasie lata.

Używałyście latem tego eliksiru jako ochrona przed słońcem? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

* Dziękuję za każdy komentarz i obserwację :)
* OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Napisz w komentarzu ! - odwdzięczę się tym samym ! :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Strony