piątek, 10 lutego 2017

Manicure hybrydowy - krok po kroku

Jak wykonać manicure hybrydowy?

Pierwszym krokiem jaki należy wykonać jest odsunięcie lub wycięcie skórek metalowym radełkiem lub drewnianym patyczkiem.

Kolejną czynnością jest delikatne zmatowienie płytki paznokcia, aby zwiększyć przyczepność lakieru hybrydowego do paznokcia.

Pyłek z płytki paznokci usuwam miękkim pędzelkiem.

Moje paznokcie są słabe i giętkie, dlatego by zwiększyć przyczepność lakieru do paznokci używam primera bezkwasowego Semilac. Bez primera hyrydy odpadały mi całymi płatami.

Następnie nakładam  na płytkę paznokcia jedną cienką warstwę bazy Semilac. 

Utwardzam bazę w lampie SUN5 przez 30 sekund.

Aby utwardzić płytkę paznokcia, nakładam na paznokcie warstwę Reinforce firmy Mshare. Utwardzam paznokcie w lampie przez 30 sekund.

Nakładam na paznokcie po 3 cienkie warstwy lakieru kolorowego. Każdą kolejną warstwę utwardzam w lampie przez 30 sekund. Po kolei nałożyłam kolory: Color Tale 37, Bling 13, CT 012, CT 006 i CT 039.

Nakładam na paznokcie top firmy Color Tale, który utwardzam w lampie przez 60 sekund.

Na koniec nakleiłam na paznokcie naklejki wodne i ponownie nałożyłam cienką warstwę topu, utwardzając go przez 60 sekund.
W skórki wokół paznokci wmasowałam lekko oliwkę o zapachu truskawkowym.

Do perfekcji jeszcze mi bardzo daleko, ale jak to mówią "trening czyni mistrza" ;) Przynajmniej idzie mi coraz lepiej ;)

A Wy lubicie malować swoje paznokcie? ;)

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj ja też muszę zrobić przerwę od hybryd, bo noszę je ostatnio non stop ;) Pozdrawiam! ;)

      Usuń
  2. ja dawno nie robiłam manicure hybrydowego.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo często wykonuję sobie hybrydę, choć przydałaby się przerwa dla regeneracji paznokci ;) Pozdrawiam! ;)

      Usuń
  3. Też czasami robię hybrydy, ale ostatnio jakiś leń mnie dopadł i aplikuję na paznokcie tylko odżywkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaś mam wenę i non stop robię hybrydy, ale muszę zrobić paznokciom przerwę żeby się zregenerowały ;) Pozdrawiam! ;)

      Usuń
  4. Piękne paznokcie. Super robota!

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

* Dziękuję za każdy komentarz i obserwację :)
* OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Napisz w komentarzu ! - odwdzięczę się tym samym ! :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Strony