czwartek, 26 marca 2020

Przesyłka z Femme Luxe


Zamówienie z Femme Luxe

Dzisiaj napisałam recenzję ubrań zamówionych ze sklepu Femme Luxe. Sklep znajduje się w Wielkiej Brytanii i posiada wiele rodzajów ubrań na przykład sukienki, spodniekolorowe koszulki, buty, akcesoria.
Menu strony internetowej jest bardzo przejrzyste, wszystkie kategorie ubrań i akcesoriów są ułożone tematycznie.

Poniżej znajduje się link do sklepu Femme Luxe:



Beżowa kurtka w rozmiarze 14 (XL)
Kurtkę można kupić TUTAJ <<KLIK>>.

Kurtka jest zapinana na guziki i posiada 2 paski: na klamrę i na zatrzask.

Katana jest w 100 % wykonana z bawełny.

Kurtka posiada wiele przydatnych kieszonek, które są zapinane na suwak.

Wymiary kurtki:
  • szerokość pod pachami: 56 cm x 2,
  • szerokość w pasie:55 cm x 2,
  • długość całkowita: 78 cm,
  • długość rękawa na zewnątrz: 60 cm,
  • długość rękawa wewnątrz: 48 cm.


Kurtka wykonana jest z solidnego bawełnianego materiału w kolorze beżowym. Posiada wiele przydatnych kieszeni, do których można schować klucze lub pieniądze mając pewność, że się nie zgubią, bo kieszonki są zapinane na zamek. Kurtka w zestawie ma dwa długie paski: na zatrzask i na klamrę. Kurtka skojarzyła mi się ze stylem wojskowym. Kurtka jest solidnie uszyta, nie posiada żadnych wad, nie posiadała też odstających nitek. Nie farbuje w czasie prania.

**********************************************

Spodnie moro rozmiar 14 (XL)
Spodnie można kupić TUTAJ <<KLIK>>

Bojówki posiadają cztery kieszenie. 

Dwie kieszenie zapinane są na guziki.

Nogawki spodnie zawężone są gumką.

Spodnie posiadają motyw moro jest ostatnio bardzo modny.

Spodnie w składzie zawierają w składzie 100% bawełny.

Wymiary spodni:
  • szerokość w pasie: 43 cm x 2,
  • szerokość w biodrach: 52 cm x 2,
  • długość całkowita: 100 cm,
  • szerokość nogawki na dole: 13 cm x 2.


Spodnie są bardzo wygodne i nie krępują ruchów ciała.
Spodnie moro są bardzo modne zarówno w modzie damskiej, jak i męskiej. Spodnie są wykonane z przyjemnego materiału, posiadają aż cztery przydatne i głębokie kieszenie. Długość spodni jest dla mnie idealna, mimo, że mam 162 cm wzrostu. Bojówki nie farbują w czasie prania. Są solidnie uszyte. Są bardzo wygodne i nie powodują pocenia się się ciała, ponieważ są wykonane w całości z bawełny. Idealne na wiosnę.

**********************************************

Zielone bojówki rozmiar 14 (XL)
Link do spodni znajduje się TUTAJ <<KLIK>>.

Spodnie posiadają cztery głębokie kieszenie.

Dwie kieszenie są zapinane na guziki.

Nogawki bojówek wykończone są gumką.

Spodnie w składzie posiadają 98% bawełny oraz 2% elastanu.

Wymiary spodni:
  • szerokość w pasie: 44 cm x 2,
  • szerokość w biodrach: 54 cm x 2,
  • długość całkowita: 94 cm,
  • szerokość nogawki na dole: 13 cm x 2.

Spodnie są rozciągliwe i naddają się nawet o 2 -3 cm.
Bardzo fajne spodnie w korze butelkowej zieleni. Wykonane są z lekko rozciągliwego materiału, dlatego idealnie dopasowuje się do każdej sylwetki. Są bardzo wygodne, nie krępują ruchów ciała. Spodnie nie farbują w czasie prania. 

**********************************************

Błyszczące spodnie w kolorze czarnym - rozmiar 14 (XL)
Spodnie można kupić TUTAJ <<KLIK>>.

Spodnie posiadają w pasie ozdobną szarfę z przodu.

Spodnie w całości są elastyczne i rozciągają się o kilka centymetrów.

Z tyłu spodnie są gładkie, nie posiadają kieszeni i ozdobnego paska.

Spodnie w składzie posiadają w składzie 95% poliestru i 5 % elastanu.

Wymiary spodni:


  • szerokość w pasie: 43 cm x 2,
  • szerokość w biodrach: 52 cm x 2,
  • długość całkowita: 94 cm,
  • szerokość nogawki na dole: 16 cm x 2.

Spodnie są bardzo wygodne i w ogóle nie krępują swobody ruchów, co widać na poniższym zdjęciu.
Bardzo fajne spodnie z błyszczącego materiału idealne na imprezę, dyskotekę. Są rozciągliwe, dlatego też świetnie dopasowują się do ciała. Uroku spodniom nadaje ozdobna szarfa znajdująca się na wysokości pasa. Są solidnie wykonane, nie zauważyłam żadnych wad, jestem z nich bardzo zadowolona.

Podsumowanie
Czy jestem zadowolona z przesyłki? Oczywiście, że tak ;) 
Przesyłkę otrzymałam ósmego dnia od momentu wysyłki. Paczka została wysłana na drugi dzień od złożenia przeze mnie zamówienia. Ubrania były starannie zapakowane, każda rzecz posiada foliowy worek. Ubrania są bardzo dobrej jakości. 

Podobają Wam powyższe ubrania? :)

13 komentarzy:

  1. Świetne ubrania! Najbardziej podobają mi się spodnie moro!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ubrania, ale kompletnie nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamówiłam sukienki i są rewelacyjne !
    spodnie też niczemu sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba zamówię sobie spodnie moro i katanę, bo podoba mi się taki żołnierski styl :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie ubrania są w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również dostałam zamówienie z ich strony i jestem zachwycona materiałem :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne ubrania. Kurtka podoba mi się najbardziej :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Untuk mendapatkan info lengkap tentang agen judi terpercaya yang ada di indonesia, kunjungi situs yang ada dibawah ini.

    infopendek
    infojitu
    cheatpasti
    situspanas

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie przesyłki to bardzo ważna kwestia i muszę przyznać, że sama chętnie je otrzymuję lub wysyłam. Bardzo ciekawie również na stronie https://www.sendit.pl/blog/planowany-i-gwarantowany-termin-dostarczenia-przesylki-roznice opisano to jak de facto różnią się dwie przesyłki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na ten blog na pewno wchodzi bardzo dużo osób. Ten blog jest mega ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo ciekawych artykułów jest na tym blogu. Można dużo się dowiedzieć z tego blogu.

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

* Dziękuję za każdy komentarz i obserwację :)
* OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Napisz w komentarzu ! - odwdzięczę się tym samym ! :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Strony