sobota, 31 maja 2014

Odżywka Radical

Wcierka Radical - moja opinia


Odżywka wzmacniająco - regenerująca firmy Radical do włosów zniszczonych i wypadających:

Opis producenta odżywki:

Skład:

Małym mankamentem odżywki jest fakt, że butelka ma za duży otwór i może się wylać za dużo odżywki:

  • Cena:około 16 zł.
  • 100 ml pojemności,
  • Odżywkę można zakupić w aptekach, w drogeriach, w marketach, ja swoją odżywkę kupiłam w Intermarché.
     
  • Odżywka znajduje się w szklanej butelce z czerwoną nakrętką. Odżywka posiada także zielono - czerwony papierowy kartonik,
  •  Zapach typowo ziołowy, według mnie bardzo przyjemny zapach, nie pachnie długo na włosach,
  • Konsystencja wodnista. odżywka ma złocisty kolor.

Na umyte włosy nanieść równomiernie niewielką ilość odżywki i dokładnie wmasować w skórę głowy. Nie spłukiwać. Stosować po każdym myciu przez minimum trzy tygodnie. Przed użyciem wstrząsnąć.

  • Zmniejszenie wypadania włosów,
  • Odżywka nie powodowała podrażnień na skórze głowy,
  • Wyrosły mi po niej nowe włosy - skóra głowy jest odżywiona,
  • Szybciej rosną po odżywce włosy, które się ładnie błyszczą,
  • Odżywka ograniczyła szybszego przetłuszczania się moich włosów

  • Zawiera w składzie alkohol, więc przy dłuższym stosowaniu może podrażnić wrażliwą skórę głowy,
  • Samo wydobywanie odżywki z butelki może okazać się trochę kłopotliwe, ponieważ butelka ma zbyt dużo otwór, więc może wylewać się duża ilość odżywki naraz - więcej niż potrzebujemy. Najlepszym rozwiązaniem będzie po prostu przelanie odżywki do butelki z atomizerem.

Używałyście kiedyś odżywkę Radical? Czy ona wzmocniła Wasze włosy? :)

1 komentarz:

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

* Dziękuję za każdy komentarz i obserwację :)
* OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Napisz w komentarzu ! - odwdzięczę się tym samym ! :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Strony