czwartek, 15 maja 2014

Wcierka z kozieradki

Kozieradkę zakupiłam w sklepie zielarskim za 2,30 zł za 50 g:


Jak wykonać wcierkę z kozieradki?

1 łyżkę kozieradki zalewam szklanką wrzącej wody (250 ml). Całość dokładnie mieszam i przykrywam talerzykiem. Jak cały napar wystygnie przez sitko przelewam całość do wygodnej butelki. 
Kozieradkę można przechowywać przez około tydzień wyłącznie w lodówce.


Jak stosuję kozieradkę?
Codziennie kozieradkę wcieram w skórę głowy.  Najlepiej wcierać ją przez miesiąc, następnie zrobić 7 dni przerwy i znów można wznowić kurację.

Efekty - zalety:
- pojawiły się nowe włoski baby hair,
- zmniejszone wypadanie włosów po zimie,
- dłużej świeże są moje włosy o jakieś 2 dni,
- włosy wyraźnie odbite u nasady,
- trochę szybciej urosły mi włosy,
- optyczne zagęszczenie włosów.

Wady:
- niestety kozieradka dość intensywnie pachnie rosołem, był to zapach wyczuwalny przez otoczenie. 



A Wy stosowałyście kiedyś wcierkę z kozieradki? Zauważyłyście jakieś efekty? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

* Dziękuję za każdy komentarz i obserwację :)
* OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Napisz w komentarzu ! - odwdzięczę się tym samym ! :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Strony