sobota, 7 czerwca 2014

Eveline - Argan + Kertin - maska 8 w 1 - włosy farbowane, rozjaśniane i zniszczone

Arganowa maska 8 w 1, firmy Eveline:

Opis producenta maski:

Skład:

Maska znajduje się w bardzo wygodnym opakowaniu - bez problemu wydobywa się z niej nawet końcową ilość maski:

Maska ma gęstą, żółtą konsystencję:


  • Cena: około 17 zł,
  • 500 ml pojemności,
  • Maska jest dostępna w drogeriach i w marketach, ja swoją maskę zakupiłam w Biedronce.

  • Maska znajduje się w czarnym plastikowym słoiczku, z czarną nakrętką. Bardzo wygodnie wydobywa się z niej odpowiednią ilość maski,
  • Zapach maski kojarzy mi się z budyniem,
  • Gęsta konsystencja, w kolorze żółtym.

Niewielką ilość maski równomiernie rozprowadzić na całej długości umytych, wilgotnych włosów. Pozostawić na włosach na 3 - 5 minut. Następnie dokładnie spłukać. Stosować 2 - 3 razy w tygodniu.

  • Efekty wizualne widać na włosach od razu po zastosowaniu maski arganowej, 
  • Włosy więc są błyszczące, bardzo miękkie,
  • Włosy są wygładzone, nie plączą się,
  • Łatwiejsze rozczesywanie włosów,
  • Po użyciu maski, moje włosy są nadal świeże, a więc nie obciąża moich włosów.


  • Maska nie powoduje wysuszania moich włosów,
  • Nakładałam ją jak zaleca producent od 3 do 5 minut i widziałam efekty.

Używałyście kiedyś tą maskę? Jak oceniacie jej działanie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

* Dziękuję za każdy komentarz i obserwację :)
* OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Napisz w komentarzu ! - odwdzięczę się tym samym ! :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Strony