sobota, 28 czerwca 2014

Moje włosy obecnie i włosy przed ich pielęgnowaniem

Aby udowodnić Wam, że warto pielęgnować swoje włosy, zamieszczam zdjęcia przed i w czasie ich pielęgnacji. Warto więc cierpliwie czekać na efekty.

Moje włosy przed...
Niestety moje włosy było w opłakanym stanie. Były suche, zniszczone, wypadały i rozdwajały się.

Moje włosy obecnie...


Aby zauważyć efekty pielęgnowania włosów, ja musiałam czekać prawie pół roku, więc dosyć długo. Ale warto było, ponieważ włosy odwdzięczają mi się o niebo lepszym wyglądem. Nabrały blasku, nie rozdwajają się, nie wypadają w nadmiernych ilościach.

Poniżej napiszę w wielkim skrócie, co spowodowało polepszenie stanu moich włosów:
  • Przestałam myć włosy codziennie, a myję je co 2 - 3 dni,
  • Po każdym myciu włosów stosuję odżywkę, 1 w tygodniu stosuję maskę na około 1 godzinę lub dłużej,
  • Włosy myję delikatnym szamponem, zaś 1 w tygodniu stosuję szampon z mocniejszym detergentem, aby oczyścić skórę głowy z nadmiaru nagromadzonych kosmetyków do włosów,
  • 1 raz w tygodniu olejuję włosy i skórę głowy,
  • Stosuję płukanki po myciu włosów,
  • Piłam drożdże, siemię lniane, skrzyp, pokrzywę, stosuję także suplementy diety, starałam się zdrowo odżywiać,
  • Włosy czeszę jak już są prawie suche i nie kładę się spać z mokrymi włosami,
  • Bardzo ważnym elementem w mojej pielęgnacji jest stosowanie grzebienia z szeroko rozstawionymi zębami,
  • Stosuję wcierki, np. Jantar, naturalną wcierkę z kozieradki.

A czy Wy widzicie efekty pielęgnacji swoich włosów? :)

1 komentarz:

  1. Mamy tak podobne włosy, że patrząc na większość Twoich zdjęć mam wrażenie, że patrzę na swoje :)

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

* Dziękuję za każdy komentarz i obserwację :)
* OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Napisz w komentarzu ! - odwdzięczę się tym samym ! :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Strony