niedziela, 8 czerwca 2014

Stan moich włosów na dzień dzisiejszy - 8 czerwca 2014 r.

Moje włosy wreszcie nabrały blasku, dużo mniej się plączą, łatwiej się układają, dzięki olejowaniu, nakładaniu masek i odżywianiu ich po każdym myciu:

Moje włosy w trochę większym przybliżeniu:

Dzięki odpowiedniej pielęgnacji końcówek włosów wreszcie przestały się one rozdwajać:
(TUTAJ można przeczytać o pielęgnacji końcówek włosów, zaś TUTAJ wymienione są przykładowe preparaty do pielęgnacji końcówek włosów).

PODSUMOWANIE STANU MOICH WŁOSÓW:

  • Włosy wreszcie przestały wypadać,
  • Włosy nie przetłuszczają się już tak szybko - myję je co 3 dni,
  • Końcówki w końcu przestały mi się rozdwajać, a to był mój odwieczny problem,
  • Włosy nabrały blasku,
  • Włosy nie plączą się już tak mocno jak kiedyś,
  • Wyrosło mi mnóstwo baby hair - czekam aż podrosną i zagęszczą się na całej długości włosów,
  • Włosy przestały mi się łamać - są mocniejsze.


Przede wszystkim, mam świadomość, że moje włosy nie są idealne, ale będę je dalej pielęgnować, ponieważ warto, bo zdecydowanie zauważam efekty.

A na dzień dzisiejszy w jakiej kondycji Wasze włosy? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

* Dziękuję za każdy komentarz i obserwację :)
* OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Napisz w komentarzu ! - odwdzięczę się tym samym ! :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Strony