środa, 3 września 2014

Alterra - maska nawilżająca z granatem i aloesem

Poniżej przedstawię moje spostrzeżenia na temat maski nawilżającej Alterra:

Opis producenta:

Skład maski:

Maska ma postać kremową:

  • Cena: około 10 zł,
  • 150 ml pojemności,
  • Maska jest dostępna wyłącznie w drogerii Rossmann.

  • Maska znajduje się w białej giętkiej tubce z czerwoną nakrętką,
  • Zapach łagodny, utrzymuje się na włosach max. godzinę,
  • Maska ma gęstą konsystencję w kolorze białym.

1 x w tygodniu wmasować w mokre włosy, pozostawiać na czas odpowiedni do ich potrzeb i spłukać dostateczną ilością wody. 

  • Włosy są nawilżone, 
  • Łatwiejsze rozczesywanie włosów, 
  • Włosy są gładkie, miękkie, błyszczące.

  • Maska w ogóle nie obciąża włosów - wystarczy ją tylko dokładnie spłukać chłodniejszą wodą,
  • Maska poprawia wygląd końcówek włosów,
  • Maska znacząco wzmocniła moje włosy.


A czy Wy używałyście kiedyś maskę z Alterry nawilżającą z granatem i aloesem? Jak się u Was sprawdziła? :)

1 komentarz:

  1. Produkty do pielęgnacji włosów z aloesem to moje ostatnie odkrycie. Bardzo podobają mi się efekty ich stosowania.
    https://www.aloevera.net.pl/

    OdpowiedzUsuń

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

* Dziękuję za każdy komentarz i obserwację :)
* OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Napisz w komentarzu ! - odwdzięczę się tym samym ! :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Strony