wtorek, 2 września 2014

Pielęgnacja włosów w lipcu

Jak pielęgnowałam włosy w środku lata w miesiącu lipiec?

                              Mycie włosów:                           
  • Myłam włosy co 2 - 3 dni,
  • Włosy myłam delikatnym szamponem - Babydream z Rossmanna,
  • 1 raz w tygodniu oczyszczanie włosów - szampon Barwa ze skrzypem polnym,
  • Metoda mycia: OMO.

                         Odżywianie włosów:                       
  • Stosowałam odżywki po każdym myciu: Alterra: granat i aloes oraz Isana: odżywka nawilżająca,
  • Maska 1 raz w tygodniu,
  • Olejowanie przed każdym myciem włosów, mix olejów:
          - olej kokosowy,
          - olej rycynowy,
          - oliwa z oliwek,
          - olej arganowy,
          - olej lniany.


                                  Wcierka:                                
  • Woda brzozowa Gloria.


               Ochrona włosów przed słońcem:             
  • L'Oreal Paris - Elseve Sun Repair - eliksir ochronny,
  • Dosłownie kropelkę oleju rozcierałam w dłoniach i nakładałam na włosy.

                           Suplementy diety:                         
  • Active Pharm - Skrzyp Polny (silica complex) - piękne włosy, skóra i paznokcie,
  • Chela Ferr.

A Wy jak pielęgnujecie swoje włosy? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

* Dziękuję za każdy komentarz i obserwację :)
* OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Napisz w komentarzu ! - odwdzięczę się tym samym ! :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Strony