środa, 3 września 2014

Szampon Babydream z Rossmannna

Łagodny szampon do codziennego stosowania:

Szampon ma 250 ml pojemności:

Opis producenta:

Skład szamponu:

  • Cena: 4,99 zł,
  • 250 ml pojemności,
  • Szampon jest dostępny tylko w Rossmannie.

  • Szampon znajduje się w jasnoniebieskiej butelce,
  • Bardzo przyjemny, lekki zapach szamponu,
  • Szampon jest przezroczysty, gęsty, a co za tym idzie jest wydajny.

Szampon wmasować w mokre włosy, pozwolić krótko wchłonąć, po czym dobrze wypłukać.

  • Szampon idealny do codziennego stosowania,
  • Szampon bardzo dokładnie myje moje włosy,
  • Po tym szamponie moje włosy już nie plączą się na końcach,
  • Moje włosy są świeże aż 3 dni.

  • Szampon jest bardzo wydajny, tani i dobrze oczyszcza moje włosy, więc warto go zakupić.

A Wy używałyście kiedyś szampony dla dzieci? Jestem ciekawa, jak sprawdzają się one na Waszych włosach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

* Dziękuję za każdy komentarz i obserwację :)
* OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Napisz w komentarzu ! - odwdzięczę się tym samym ! :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Strony