sobota, 5 kwietnia 2014

Jakie używam przedmioty elektroniczne do stylizacji włosów?

Moja lokówka, prostownica, suszarka i lokówko-suszarka :)

Takich przedmiotów używam bardzo rzadko, jak to się mówi od święta. Jednak czasami korzystam z lokówki:

Czasami korzystam też z prostownicy, która ma regulację temperatury:

Kupując suszarkę, wybrałam taką, która posiada regulację temperatury suszenia: chłodny, ciepły i gorący. Ja ogólnie jestem zwolenniczką naturalnego schnięcia włosów, jednak jeśli muszę koniecznie wysuszyć włosy, to suszę je chłodnym bądź ciepłym powietrzem.

Lokówko - suszarka również posiada regulację temperatury suszenia: ciepły i gorący. Ja oczywiście korzystam z ciepłego nawiewu.

      Jeśli na co dzień używacie tych przedmiotów do stylizacji włosów, to warto by było ograniczyć ich stosowanie do minimum. Zabiegi z użyciem lokówki bądź prostownicy wysuszają włosy, rozdwajają ich końcówki. Warto więc spróbować dać odpocząć włosom od nadmiernego ciepła, a włosy zaczną odzyskiwać swoją formę i będą o wiele piękniejsze.

A Wy jakie przedmioty używacie do stylizacji Waszych włosów? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

* Dziękuję za każdy komentarz i obserwację :)
* OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Napisz w komentarzu ! - odwdzięczę się tym samym ! :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Strony