czwartek, 3 kwietnia 2014

Szczotka Tangle Teezer - recenzja

Szczotka Tangle Teezer - moje wrażenia 


Według producenta szczotka ma za zadanie:

  • bezboleśnie rozczesywać włosy nawet te najbardziej poplątane, nie uszkadzając przy tym struktury włosa,
  • masować skórę głowy,
  • powodować, że po każdym użyciu włosy są bardziej błyszczące.

Szczotka jest otwierana i można coś do niej schować, np. spinki, frotki itp.:

Szczotka posiada 2 różne długości włosków czeszących: dłuższe oraz krótsze:

A tak wygląda opakowanie szczotki:

    Moim zdaniem szczotka jak najbardziej spełnia wszystkie obietnice producenta, a więc bardzo szybko rozczesuje włosy, nawet te bardzo skołtunione. Czesanie włosów przy użyciu Tangle Teezera jest wręcz przyjemnością, ponieważ przyjemnie masuje skórę głowy, a dzięki czemu pobudzane są do wzrostu nowe włosy. Faktycznie, po każdym użyciu Tangle Teezera moje włosy są bardziej lśniące niż kiedykolwiek wcześniej. Jeszcze nigdy nie miałam tak dobrze rozczesanych włosów w kilka chwil do czasu kiedy nie zakupiłam tej szczotki. 
    Moją szczotkę zakupiłam na Allegro od polskiego dystrybutora tych szczotek za 55 zł z przesyłką. Moim zdaniem warto jest wydać tyle pieniędzy na zakup Tangle Teezera, ponieważ jeżeli będzie się o nią prawidłowo dbać, to może nam służyć nawet parę lat.


A czy Wy macie szczotkę Tangle Teezer? Dobrze rozczesuje Wasze włosy? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

* Dziękuję za każdy komentarz i obserwację :)
* OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Napisz w komentarzu ! - odwdzięczę się tym samym ! :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Strony