piątek, 4 kwietnia 2014

Skrzyp Optima - suplement diety

Skrzyp Optima
     
Opiszę Wam jakie efekty zauważyłam po stosowaniu suplementu diety "Skrzyp optima". Ten suplement zakupiłam w Biedronce za 9,99 zł. Zawiera 80 kapsułek. 

"Skrzyp optima" zawiera 12 składników odżywczych:

Suplement został wyprodukowany przez firmę "NP Pharma sp. z o. o.". Firma ta jest producentem tabletek do włosów o nazwie "Skrzypovita":

Przyjmuje się 2 tabletki dziennie:

Ten suplement zakupiony w Biedronce jest dowodem na to, że produkt tani wcale nie musi być zły. Tabletki mają dokładnie taki sam skład co suplement "Skrzypovita" i jest dokładnie tak samo skuteczny. Dlatego polecam do wypróbowania ten suplement. Polecałabym brać je codziennie przynajmniej przez 3 miesiące, aby móc zauważyć rezultaty.

Jakie zauważyłam efekty??
  • mniej wypadających włosów, 
  • piękne paznokcie twarde, jest to największy atut, ponieważ całe życie mam problem z kruchymi, rozdwajającymi się paznokciami,
  • bardziej gładka cera.

A Wy stosowałyście kiedyś suplementy diety ze skrzypem polnym? Jakie efekty? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

* Dziękuję za każdy komentarz i obserwację :)
* OBSERWUJESZ MOJEGO BLOGA ? Napisz w komentarzu ! - odwdzięczę się tym samym ! :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Strony